Friday, June 26, 2015

歌曲分享:你鼓舞了我

這首歌是唱給主耶穌的。或者,我們每一個受過祂安慰的人能夠效法他,給需要的人帶來安慰和鼓勵?



When I am down and, oh, my soul, so weary;
當我低落的時候,啊,我的心靈,感到多麼疲倦
When troubles come and my heart burdened be;
當遇困難時,我的心背負著重擔
Then I am still and wait here in the silence,
那時,我在寧靜中屹然等待,
Until you come and sit awhile with me.
直到你的到來,並與我小坐片刻。

(chorus x2) You raise me up, so I can stand on mountains;
你鼓舞了我,所以我能站在群山之上
You raise me up to walk on stormy seas;
你鼓舞了我,讓我能走過暴風雨的海洋
I am strong when I am on your shoulders;
當我靠在你的肩上時,我是堅強的
You raise me up to more than I can be.
你鼓舞了我,讓我能超越自己

There is no life - no life without its hunger;
沒有人的生活是事事滿足的
Each restless heart beats so imperfectly;
每顆心跳躍不安,很少感受完美,
But when you come and I am filled with wonder,
可是當你到來,讓我感到何等奇妙,
Sometimes, I think I glimpse eternity.
有時,我想我窺見了永恆!

(chorus)You raise me up, so I can stand on the mountains; 你鼓舞了我...

No comments:

Post a Comment